Det här med tåg är inte min grej...

Haha asså nu får ni skratta hur mycket ni vill, men tro mig jag är inte dum i huvudet. Den ända anledningen till att det blev så här är för att jag var stressad!
Det är nämligen så här att jag sitter på fel tåg... Inte helt fel, tåget går till Gävle precis som det andra men det är fortfarande inte det tåg jag har köpt biljett till. Snacka om att känna sig pantad! Men jag blev inte avslängd som tur är. Jag pratade lite med konduktören och han sa att det var helt okej.
Nej det är nog dags att färga håret och det fort! Jag har vart blond allt för länge och jag tror att hårfärgen börjar leta sig in mot hjärnan ;) men vad ska man göra, jag skriver något när jag kommer fram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0