Don't you be afraid, baby I am here

Jag träffade aldrig den där personen igår, fast jag visste nästan att det inte skulle bli av :( Men vi smsade iaf så vi kanske träffas någon gång i veckan. Jag gick ut på kvällen istället och träffade Daniel och Paulha :) Vi satt vid liljefors skolan och då kom en snubbe från securitas. Han stannade vi oss för att prata, bara allmänt så där för han hade tråkigt eller nåt... Och så börjar han flörta med mig och Paulha?!
Orkar inte ta hela historien men han säger "Det är roligare att vara singel och flörta med små tjejer som er" och så flörtar han lite ;) så där... Paulha hade tydligen träffat honom två gånger innan när hon har varit uppe på något tak haha.

Yttligare en bild från i lördags
//Moa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0