För andra gången så tappar jag kontroll, förlorar allt jag har och bara börjar om på noll

Idag efter skolan hängde jag med Chrille till hans nya lägenhet. De har fått det riktigt fint där med tanke på att det inte var så länge sedan dom flyttade in. Och han har desutom fått ett eget stort rum :D Förut hade han ett halvt rum eller vad man ska säga, så när hela gänget sov där så brukade vi sova i vardagsrummet ;)

Just nu sitter jag i min säng och läser på lite läxor. Jag känner mig stolt över det med tanke på att jag inte har tagit hem några läxor på riktigt länge. Det blev lite jobbbigt i slutet av höst terminen så jag sket i det istället. Men jag har haft tur som har klarat mig på alla förhör iaf. Nu ska det iaf bli skärpning på saken!

//Moa♥


Kommentarer
Postat av: sara

sv- tack, tror jag ska göra det :) men dom är super höga :o<3

2012-03-27 @ 15:19:46
URL: http://sarawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0