It's funny how someone who meant so much before, don't give a shit about you any more

Några sekunder efter att jag hade publicerat det förra inlägget så attakerades jag, och alla som var inne på tjej toan, av ett antal killar med nerblötta papper. Jag och Farah sprang in på en av toaletterna men han inte stänga dörren... Så vi blev träffade och dyngsura! Så då startade det ett "pappers krig" Fast jag och några andra stannade kvar inne på toan för jag suger på att kasta -_- Det slutade iaf så att vi fick snacka med våran lärare efter sista lektionen, men jag klarade mig hyffsat bra eftersom jag inte hade gjort något. Däremot togs det här med kundvagnen förra veckan upp... hehe ;)

Sen stack jag och Paulha hem till henne och chilla :)

Bild från förra månaden (datumet på kortet stämmer inte)
//Moa♥


Kommentarer
Postat av: sara

sv- det är en fake tatuering. Snygg va? :*<3

2012-03-28 @ 20:23:30
URL: http://sarawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0