If happy ever after still exist, I would still be holding you like this

Snart ska jag gå och duscha och fixa lite grejer innan nedräkningen av desperate housewives börjar :( Idag är den endast fyra avsnitt kvar och det är mycket sorgligt! Vi får "fixa" hem hela serien så att mamma och jag kan sitta hemma i en hel vecka och kolla på alla avsnitt ;)

Lite tidigare idag var jag på Gränby centrum med Paulha. Hon skulle leta efter någon klänning så jag hängde med upp dit. Jag är egentligen väldigt shopping sugen men jag måste hålla i pengarna nu för i sommar kommer MYCKET gå åt! Storslagna planer ;)

Snällt av mamma att göra efterrätt så här en helt vanlig tisdag :)
//Moa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0