Härliga dagar

Nu tycker jag att det är dags att börja blogga igen. Från i onsdags till måndag då jag har varit ledig har jag haft det så otroligt härligt! Och satans varmt har det varit oxå :D , jag har till och med lyckats bränna mig lite :( Jag har lärt känna nya människor, blivit stoppad av polisen, cyklat runt hela stan, klätrat upp på tak, haft underbara stunder med nära vänner och insett vad som är bäst för mig. 
Roliga dagar har jag iaf haft och fler ska det bli!


Dagen då jag, Carro och robin cyklade runt hela Uppsala kändes det som. På kvällen skulle vi cykla ner på stan. Bara för att vi hade tråkigt så cyklade vi mitt på vägen bland bilarna och vi blev stannade av polisen för att Carro skjussade mig ;) Sen tog vi oss till stadsparken där vi hade vattenkrig och klättrade upp i ett träd och dummade oss.
 



Dagen efter gick jag och massa fler härliga människor ner på stan och stekte i det härliga vädret :D









Hel knas tjej som har vinterjacka när det är 20 grader i skuggan...

Idag när Carro och jag tog oss upp på taket, busigt :$ Sen stack vi med Robin, Casper, Chille och Paulha hem till Carro och mös ;)


Nej men oj då, Robin blir tagen på bar gärning!
//Moa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0