Saknar dig redan, sjukt jag vet men det är sant ♥

Igår var sista gången jag träffade Jasmina, inte föralltid men på riktigt länge. Min vackra Jasmina, min älskling, min bästa vän, min fru, min syster, min ängel bor nu på andra sidan Sverige :( Jag var van med att träffa henne varje dag, nu kommer jag träffa henne ett par gånger per år.

När jag sa hejdå till henne igår så kunde jag inte gråta, det kändes så overkligt. När jag kom hem blev mina ögon fyrishov. Jag kommer sakna henne så otroligt mycket!
Nu får jag vänta till i juli. När det är gothia kup i Göteborg så ska jag, Carro och Paulha åka dit. Vi kanske flyger om vi har tur! Jag försöker iaf se fram emot nästa gång vi ses istället för att gråta över att jag inte kan träffa henne när jag känner för det. Men det är svårt eftersom hon alltid har funnits där. Jag har alltid haft hennes axel att gråta på.

Jag, Paulha och Carro har snackat i telefon med henne flera gånger idag. Vi har snackat om allt vi ska göra i sommar. Jag önskar att jag kunde stanna hos Jasmina hela sommaren. Men jag vet att det aldrig skulle gå. Jag har nog inte insett förrän hon faktiskt åkte vad det är som händer. Jag visste att hon skulle flytta men jag tror inte riktigt att jag fattade.
Men jag älskar Jasmina och trotts att hon bor 6 timmar ifrån mig så kommer jag alltid att göra det. Vi har gått igenom så mycket och mer ska det bli♥



Bilder från igår
//
Moa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0