Chokladbrunt eller rödbrunt?

Är det någon mer än jag som har lagt märke till min otroligt fula utväxt? Fast den börjar ioförsig bli så stor att det börjar se ut som ombre eller vad det heter. Men hur som helst så har jag nästan bestämmt mig helt för att jag snart ska färga håret. Vanligtvis brukar jag ju färga samma blonda färg som jag redan har. Men nu ska jag vara lite vågad. Jag har nämligen nästa helt bestämmt mig för att jag ska färga (eller tona egentligen) håret i antingen rödbrunt eller chokladbrunt! För jag har haft blont hår i flera år nu och jag känner för att prova något nytt.
 
Jag hade ljusbrunt i några månader för typ två år sedan men nu vill jag verkligen ha mörkt hår! Det är jätte många som säger att dom tycker att jag ska behålla min hårfärg men jag har hela livet på mig att prova massa olika hårfärger. Det är inte så att det är den här hårfärgen jag kommer dö i.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0