Det är höstkallt på balkongen. Och jag längtar till något annat än det här

 
Då har mer än halva måndagen gått. Skoldagen var som den brukar, lärare som flippar på mig och min störda klass. Och det obligatoriska brandlarmet som går var och varannan dag. De senaste gångerna har brandlarmet utlösits på Engelskan vilket är riktigt passande eftersom jag inte alls gillar våran Engelska lärare. Nog pratat om min eländiga och underbara skola.
 
För typ en halvtimme hämtade jag min syster från dagis och vi sitter nu och kollar på den fantastiska Disney filmen Pocahontas. Snart ska jag göra middag och sen iväg på träning. Jag börjar fan känna mig riktigt vuxen som hämtar på dagis och lagar mat och grejer haha ;)
 
 
Jag med mina sötnnosar Chrille och Gabbe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0