Glöm dina bekymmer. Imorgon kommer nya

 Efter nästan en timmas dusch så ska det bli riktigt skönt att äntligen få sova! Jag var ute i den otroligt kalla höst kylan och det känns ju helt förjävligt att veta att det här är bara början :( Jag har insett att jag verkligen behöver ta vara på värmen den korta tid det faktiskt är varmt i Sverige. Jag har för länge sedan tröttnat på att gå runt och frysa arselet av mig.
 
Nu var det slut klagat för idag för nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och sova. Jag längtar redan! Imorgon är sista dagen då jag behöver väckas av väckar klockan oxå. Eller ja, tills på måndag då..
 


Kvälls humor. Bara för att jag inte har några bättre bilder att komma med för tillfället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0