Godnatt

 Jag ska strax gå och borsta tänderna och sen ska jag bara ligga i sängen och läsa och lyssna på musik tills jag somnar. Innan jag kom hem var jag hos Paulha med Carro. Vi satt i vardagsrummet och kollade på någon film med Paris Hilton. Jag kan bara inte fatta hur folk kan tycka att hon är snygg. Hon ser ut som en barbie docka och snackar som en bebis. Inte snyggt! Men vi hade det mysigt.
 
Imorgon är det måndag. Den dagen då jag börjar kvart över åtta och slutar tjugo i fyra.. Det är så idiotiskt att lägga såna långa dagar på just en måndag! Vi hade så förra året oxå, som att inte måndagen är jobbig nog. Efter skolan så ska jag iaf hämta min syrra och klockan åtta är det boxningsträning :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0