Grym musikal på stadsteatern igår

Som jag skrev igår morse så skulle jag till Stockholm igår kväll med skolan och se De tre muskitörerna. Och jag hade ju skit kul igår! För det första så var teatern, eller snarare musikalen, skit bra. Verkligen skillnad på dom teatrar och musikaler man annars brukar få se med skolan. Annars brukar det vara typ tre skådespelare och en hemmagjord liten plansch till bakgrund.
På vägen hem så var alla helt hyper och jag tycker verkligen synd om alla andra som var tvungen att dras med alla brantanbarn i hela 45 minuter.
 
Idag har det vart ganska soft. Eftersom vi kom hem runt halv ett igår så fick v sovmorgon till halv elva. Lyxigt när man egentligen skulle ha börjat strax efter åtta.
Bilder lånade från google
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0