Nu är jag tillbaka

 
 Jag har ju inte bloggat sen i måndags på grund av att det har hänt lite saker som varit jobbiga under de senaste dagarna. Men det är fixat nu så nu som tur är, så jag tillbaka så bra som det går!
Skofotot i måndags gick jätte bra! Älskar att vi är så få i våran klass. Det känns som att vi är en riktig särklass, men det är inget jag har nåt emot :)
 
Det har blivit sjukt kallt den senaste tiden! Igår var det så kallt att jag fick låna en vinterjacka av Paulha. Men det känns ju bara fel att andvända en vinterjacka när det bara är september. I vilket fall som helst så regnar det idag, och jag känner mig inte alls sugen på att gå ut. Men det kommer jag säkert göra iallafall..
 
 
Jag hade egentligen många fler bilder från skolfotograferingen men alla var kassa iphonebilder. Det är ioförsig den här oxå men den var bättre än dom andra. Plus att Paulha och jag var så otroligt snygga på bilden! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0