You can hit but never break me, This is what I'm made of


 Idag är det underbart väder! Sånt gör mig alltid så glad. Och idag ska jag även till Stockholm! Runt fem ska våran klass mötas på tågstationen och sedan åka till Stockholm för att gå på stadsteatern. Vi ska se en musikal som ska vara en modern tolkning av de tre muskitörerna och dom ska tydligen även driva med punk bandet sex pistols. Jag tror verkligen att det kommer bli riktigt kul!
 
Men just nu så funderar jag på vad jag ska ha på mig. Egentligen känner jag bara för att ha på mig min härliga mjukisdress som jag har på mig. Men om jag ska hinna i tid till min första lektion så måste jag sluta såsa.
Puss puss♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0